dilluns, 19 de novembre del 2007

BRumMmmMMmmmMm!

Salutacions!

OS presento al meu cotxe:
Gustavo II, rei de la carretera (secundaria) i del cami (de cabres) ^^

Aquest fantastic cotxe que m'ha acompanyat durant molts anys (a mi 4 i mitj i a la meva mare un parell mes) ha decidit retirarse a la vida de rei retirat (es a dir, tallar caps dels plebeus i caçar faisans).

Ara estic pensant en un successor... i moltes idees passen pel meu cap.

En principi m'agradaria comprar-me un totterreny, es la ilusio de la meva vida (be, de la meva vida potser no tant... de la meva vida "cocheril" potser si). I la marca Nissan sempre m'ha agradat (tot i que el que he tingut m'hagi fallat un xic). Una altra caracteristica important es que no pot ser excesivament car... no esta el horno para creditos ^^

Per tant, i en consequencia, la meva primera opcio es la casa KIA (que la porta Nissan). Te un parell de totterrenys que no m'acaben de desagradar, en especial el Sportage. Aqui una foto:
Lo bo que te es que com totes les cases "japos" et ve amb 200.000 extres sense incrementar el preu, i la veritat es que m'ha agradat força...

Doncs no res, seguirem informant :)

Opinions? Suggerencies? ;)

9 comentaris:

Anònim ha dit...

un tot terreny m'agrada..el preu nose si sera el mes adequat..pro wenu!! jajaja

et recomano el color negre^^ pq el lila no m'agrada als cotxes..mmm..la marca Volsvagen(o algo aixi) tmb ta bé amb tot terrenys no?


Aprofitant...Bola de drag crec qqe m'agradava i tots els del meu entorn sou uns viciats pro ara no m'apassiona..a algu mes no li apasiona???^^

es la teva caracteristica 102!!!ueue le trobada!!(tinc premi o_0')


apa!! vaig a fer casteee!!!



kukuxumusu**

Neirolh ha dit...

En tinc mes de caracteristiques! ^^

Soc molt egocentric jo... Pero de moment coincidim amb moltes no?

Un super kukuxumusu per tu ;)

Anònim ha dit...

uuuuooooo!!!

kin toterreny!!!!

doncs com a la web n m'estic enterant de res, si te'l compres ja em diras tu tot el k te pk sino...


;);)




Doncs res wapooooo!!

de nou llibertat amb el teu cotxe!!!



petonsss!!!

Anònim ha dit...

Oioiooi kins cotxes mes xulis!! aixi k el teu cotxe es retira... aix....

Un bsitu kari***

Anònim ha dit...

A mi em faría gràcia veure't amb un mini...

(De fet... me sembla que a mi i a cualsevol)

... No te'l compris negre, que de seguida es veu que esta brut

Be, i com en sé gairebé tant de cotxes com de futbol (algún tio tenía que ser exepció)... pos fes el que te sembli... pero no t'hi gastis massa, i recorda de portar-lo sempre a tallers autoritzats ;-)

Cuida't

Anònim ha dit...

I un d'electric?

menos CO2, mes barat el seguro, menos costos en gasolina, saber que estas fent algo contra el calentament global..^^

besu polaaaaAaAAaaAAAaar*

con un pokito de luz ;)

Anònim ha dit...

K wai el coxe, a mi m'agrada molt, ja tinc ganes k ens portis d onat voltes perdudes x lleida, jeje!!

un bsituu amor!fins divndres**

IreM

Anònim ha dit...

Tindrás problemes per aparcar amb un cotxe tant gros, ademés, a llocs com a Barcelona es pensa de incluir un impost als tot terrenys per aquest aspecte, i per que contimen molt.

Tu dirás de totes maneres!

salutacions!

Anònim ha dit...

mira't el sangyoung action tio!!i sino smpre et podre deixa el KID...