divendres, 16 de novembre del 2007

101 coses que hauriau de saber sobre mi!

Que consti que NO es un test d'aquells cutres que la gent fa perque te temps lliure, simplement m'he assegut i he començat a escriure; no te cap ordre, no te cap sentit... em deixare moltes coses o potser en fico de relleno... pero aqui ho teniu!

  1. Tinc 22 anys, des del 4 d'abril
  2. No escric amb accents :P
  3. M'encanta la meva feina (la part docent): soc cap d'estudis d'una academia d'informatica
  4. Vaig fer teatre durant molts anys, i encara tinc el gusanillo
  5. Sempre que em pregunten quant temps fa que estic de monitor dic un numero d'anys diferent, i ni jo mateix se perque...
  6. Acabo de descobrir que m'agrada Pereza
  7. Em considero un amant de la musica de veritat
  8. Pensava que Pereza no era musica de veritat ^^
  9. El meu grup favorit es Els Pets
  10. Fa dos anys que toco la bateria
  11. He fet una recopilacio de cançons frikis molt gran
  12. Li dec la recopilacio a moltissima gent
  13. M'he enamorat dues vegades
  14. M'han trencat el cor un futimer de vegades
  15. Jugo a Warhammer, entre d'altres wargames
  16. Tinc infinitat de projectes, alguns d'ells nomes els conec jo
  17. No acostumo a plorar
  18. he escrit un llibre (projecte de llibre)
  19. Una de les meves aficions mes properes es la lectura
  20. m'agrada veure documentals "de la 2"
  21. No m'importa l'aspecte fisic
  22. Realment llegeixo
  23. Realment miro documentals de la 2 i m'agraden
  24. MmMmmMmm estic malalt ;-)
  25. Tinc dos animes bessones; de fet som trillizos
  26. M'apasionen els zombies
  27. Estic orgullos de ser un Freak
  28. Adoro els animals, excepte la meva gossa, la Samba...
  29. Utilitzo l'humor com escut
  30. Soc conscient que si la gent sabes el que penso de ella tindria molts menys amics dels que tinc
  31. No crec en Deu, ni en la esglesia, ni en res "mes enlla"
  32. M'han fet fora d'un esplai, on estava fent tasques de voluntariat
  33. He fet el camino de Santiago i tinc ganes de tornar a fer-lo
  34. Adoro la muntanya, el caminar per un bosc, el poder desconectar
  35. Se el que es un Petiso carambano
  36. No hi ha cap setmana... cap dia... que no pensi en ella
  37. Tinc 3 grans secrets... nomes hi ha 3 persones que els coneixen els tres
  38. Tinc un germa petit
  39. No soc afortunat amb els cotxes
  40. Tinc capacitat per ferir a la gent
  41. No m'agrada utilitzar aquesta capacitat
  42. Soc un egocentric circunstancial
  43. Fa quasi una hora que estic esperant una perduda
  44. Guardo totes les cartes que m'han enviat en una caixa
  45. Tinc un crani huma a l'habitacio, d'un nen o una dona, i per mi te molt significat
  46. De petit, de ben petit, era el nen del que tothom se'n reia
  47. De petit, no tan petit, vaig girar la truita i vaig començar a riure de tothom
  48. Se'm dona be girar truites
  49. M'agrada cuinar
  50. No m'agrada portar corbata
  51. Soc d'esquerres: a les generals voto a PSOE i a la resta a ERC
  52. M'emociona la emocio humana
  53. Cada dia soc menys utopic
  54. M'agrada el xocolate
  55. M'encanta el catala com a idioma
  56. No soporto les pelicules en catala
  57. Bola de drac es genial, i mes en catala
  58. La meva mare es va pensar durant molt de temps que era homosexual
  59. Em masturbo molt menys quan m'agrada una noia, i no entenc perque
  60. La meva fruita favorita es el platan, tot i que em quedo amb la macedonia (aixi no he de pelar fruita)
  61. Soc molt mandros pero tinc la necessitat de no parar quiet ni un segon
  62. Quan fico volum a la radio o similar, sempre fico numeros acabats en 0, 2, 5 o 8.
  63. Quan vaig veure el video original de Free Hugs, vaig plorar
  64. Alguna vegada he enviat un sms fent veure que m'equivocava nomes per fer-ho
  65. Moltes vegades m'equivoco i envio sms a qui no toca
  66. Tinc familia a Lleida que ni em saluda perque no soc suficientment "xic" per ells
  67. Jugo a Rol
  68. Crec que sempre tinc la rao (de fet, sempre la tinc)
  69. Nomes escoltant una canço un parell de vegades ja aprenc la lletra
  70. Por el culo te la hinco
  71. Sempre tinc la habitacio desordenada
  72. El señor de los anillos es el llibre que mes vegades he llegit, i el que mes m'agrada
  73. Em considero una persona inteligent
  74. Odio la falsa modestia i la gent que s'infravalora
  75. Soc membre d'ALEA, una associació creada per fomentar els entreteniments alternatius a Lleida (Ho modifico que sino el Santi s'enfada)
  76. Tinc una armadura que ningu pot travessar
  77. Quan em passa alguna cosa prefereixo patir-la jo sol i despres contar-la
  78. No tinc color favorit, pero m'agrada el taronja, el lila i el negre
  79. Quan em pregunten el color favorit sempre dic el verd
  80. El meu numero favorit es el 4. Simplement ho es perque es el dia que vaig neixer
  81. No felicito pels sant
  82. La meva estacio es l'hivern
  83. El meu sentiment, la melancolia
  84. Si necessito creure-la, m'empasso cualsevol mala excusa que em donguin
  85. Son les dues de la matinada i encara espero una perduda
  86. Soc un animal nocturn, visc per la nit
  87. M'agrada dormir pels matins
  88. Se'm dona be analitzar a la gent i saber el que pensa
  89. No se'm dona be amagar els meus sentiments
  90. Odio que em diguin "Et mereixes algu millor"
  91. Quan algun conegut pren cocaina i farda de fer-ho, m'enfado moltissim
  92. Tinc uns ideals, i es molt dificil tirar-los pel terra
  93. M'acabo d'aixecar ara mateix, em falten 8 elements per acabar la llista... i ara, a les 12:50, encara espero la perduda, que suposo que ja no arribara
  94. Tinc capacitat de visio global
  95. Tinc un futimer de miniatures per pintar, i mai trobo temps per fer-ho
  96. Estic en un grup de musica, fem versions de cançons, sobretot rock lleuger
  97. Soc el que menys experiencia musical te del grup de musica
  98. Tinc molta familia a Zaragoza, i me l'estimo mes que a la majoria d'aqui a Lleida
  99. Me n'acabo d'adonar que amb nomes 101 coses no puc explicar com soc
  100. M'encanten els esports d'aventura (rafting, barranquisme, etc.)
  101. Nomes una afirmacio de totes les anteriors es mentida

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo sé quina de totes les respostes anteriors era mentida!

"Crec que sempre tinc la rao (de fet, sempre la tinc)"

Anònim ha dit...

Pirata!

saps que quan jo poso música jugo amb el 47?

i diguis lo que diguis és un numero wapo..¬¬ a mes! s'asembla al teu! ( ja et contare, q si em poso a calcular x aki..'^^)

mmm... et preguntaria mlts coses q he llegit.. pero ja farem

ahir vaig tenir un somni maco

besu màgic*

Anònim ha dit...

Quan has dit ke tens 3 grans secrets he entés una altra cosa... un altre tipus de grans... i ja me veus a mi intentant esbrinar a vere on els tenies tan amagats per a ke fossin secrets...

I ja no te comento més perke he llegit ke m'odies (gent ke sempre s'infravalora), ke sempre tens la raó, i ke dius mentides...

Per tot això...

adéu... :-p

mmua**

Anònim ha dit...

crec qe se qina es...pero millor callo.. :(

l'assaig genial; progresses genialment


kukuxumusu

Neirolh ha dit...

Albert, aquesta no es :P

Capitana... Ja parlarem i farem comptes i em preguntaras el que vulguis ^^

Isa... Es pot tenir sempre la rao i dir mentides alhora ;)

Anonima... Ets genial :D

La resta... Sosos! :S

Anònim ha dit...

i tu unic!!! jejeje

conversa inolvidable, per a mi i pel meu pulgar ¬¬



t'eztimuuu!!!

kukuxumusu**

Anònim ha dit...

ei ei ei, a mi no em diguis sosa eh?? ;)

sk ahir, anava a comentar pero...

on fike "verificacion de la palabra" doncs no enteneia les lletres i en comptes de donar-li a actualitzar per a k es canvies doncs vaig pensar en comentar-te avui :(

k amb tot akest rollo a part ja de demostrar k soc ruc! ^^ vull dir k no soc SOSA!!!! :p


Wno doncs res, k jo he contat avere si es veritat k havies ficat 101 coses!! XD XD i si, es veritat!!


petons wapooooo!!!

PD: el sol ens brillarà avui! ;)

Anònim ha dit...

jo no he dit lo contrari...

de fet jo també tinc sempre la raó... però veus... això no és mentida... xDDD

mua**

Anònim ha dit...

Jo continuo pensant que intentar definir-se en 101 linies és de lo més egocèntric (per no parlar de la inversió de temps que representa)... tu sí que vius be!!!!

Anònim ha dit...

No esta mal, incluso te diria que has mentido en la 101 jajajajaj