dimecres, 28 de novembre del 2007

Ara ve nadal... Matarem el gall...

Avui ho he vist...

Creuant el pont cap a Cappont (quina ironia eh?), gran, capitalista, brillan... La puta iluminacio de Nadal...

No soltare una parrafada sobre lo falses que son aquestes festes, ni tampoc sobre els vertaders motius pels que fem dinars i demes... Tampoc no em fotre amb els no creients que celebren que Jesus va renaixer i incongruencies d'aquestes... No em ficare amb els que saluden a la seva familia com si se l'estimesin, i despres pensin: "fins l'any que ve ja no toca"...

De tot aixo no en parlare... nomes em centrare en les putes llums de nadal...

I es que els que em coneixeu una mica (o presumiu de fero) teniu que saber que odio amb totes les meves ganes les llums de nadal... Veieu, es una cosa que em vaig deixar de ficar a les 101 coses que em definien... Ho sento, amb 101 no en tinc proutes... soc massa egocentric ;)

La questio del tema es que les llums de nadal em treuen de quici. Per la televisio sempre surt un reportatge del pal "es calcula que aquest any es gastaran uns 100.000kw de llum, el que suposa uns 20.000€, nomes a la ciutat de Lleida" I tots orgullosos, que ho diuen!

No seria mes LOGIC i HUMA no ficar putes llumetes que no fan res de res i aquestos diners donarlos a gent que ho necesiti? de veritat seria tan dificil? Quin politic no rebria el suport de la gent si en comptes de ficar llums decidis gastar el pressupost en llums en donar una casa o un lloc de treball als que ho necessiten a Lleida...

La vida, com tantes altres coses, no te sentit...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

aixxx lorien...


no cal protesstar tant homeeeee, que no veus que les llums donen la benvinguda als free hugs? ^^ si es que a vegades sembla mentida que siguis informatic :P


xcert, jo em puc permetre el luxe de protestar perque jo et comento eeeeh!!!



apa!!


kukuxumusu**

Anònim ha dit...

Juas, juas, juas

Veient aixó que has escrit, sabent com et comportes i com penses, te tinc que putejar dient que crec que has captat millor el missatge de Jesús que la majoria de gent que es diu creient