dilluns, 17 de desembre del 2007

Coca-Cola

Vale, es una multinacional...
Vale, es una explotadora de recursos humans...
Vale, els seus anuncis els pensen un equip de publicitat que te milions de presupost...

pero quins anuncis que fan!

Aquest... te'l dedico a TU*

Aquest... es musicalment genial!

Aquest... es mitic!

Aquest... es d'argentina, pero es genial.

Aquest... Un altre de futbol :S

Aquest... Per fer maco el nadal ;)

Aquest... m'ha ficat la pell de gallina

Aquest... Pel santi

Aquest... pels aplaudiments

Aquest... per la "tuprá"

8 comentaris:

Anònim ha dit...

quan he vist tants videos m'he espantat pero wno, he de dir k els he vist tots!

el 1er, es bunic! ^^
el 2on, es genial m'encantaaa!!
el 3er, es él mític com dius tu, pero jo me kedat amb lo de "para los que se van a otro lado" si si, aixi no te res d'interessant pero mirant el video... jajaja nuse nuse :D
el 4rt, no l'havia vist, lógic si es d'argentina k no acostumo a anari massa ;)pero esta bé!
el 5è, wno nuse... units per un sentiment si es podria dir aixi!
el 6è, moltes llums!! jajaja, xo maco!
el 7è, ho sento pero no li trobo res. :(
el 8è, k cabron, pel Santi diu!! jajaja mole akest!
el 9è, si la veritat k diu coses k s'haurien d fer!! ^^ ja m'entens!
el 10è, no sas quant de temps vaig star aprenentme amb la laura el ritme!! XDXD


wno wno, u comentari bastant completet... aixi si ho llegeixes te distraus una mica d l'estress d'avui!!

besuuuuuuu!!

Anònim ha dit...

chico estresado..!

nadalenc el blog avui ^^

pero saps q pasa? q no menrecordo de lo segon que has dit..:(

que era?

aix..

besu dolç petit*

Anònim ha dit...

Ops!!!... me sembla que he deixat el meu comentari en l'anterior entrada

Bueno, doncs completarem dient que que guays els argentins, fan agafar ganes de que t'agradi la cocacola
El que me dediques, te diré que sí... però que jo sempre he begut cerveça.

Sigui com sigui ja se'ls poden gastar en anuncis... no van fer canviar de color al "pare noel"?

Anònim ha dit...

doctor, que le pasa al niño? :(

no se preocupe mujer, es que se ha enamorado..

XD

drink coca-cola ^^

Anònim ha dit...

Vaaaa!!un comentari...sk aki es complicat, ja me'l miro el blog, xo ves, fa mandra comentar...jeje!!!els anuncis son super xulus, cadascun hem recorda alguna epoca, ejeje!!waiii!!

I el del nadal, doncs si, fem maco el Nadal, jat pots anar fent la idea d tenir un arbre ben gran i amb moltes llums al mig del manjador, valeeee???jijiji!!

Mil bsituuu amor!!timu moltttt**

Irem**

Anònim ha dit...

jajaja sóc sosa... xo no per aixo no vol dir k no pensi en tu ni res d'això eh? es mes vui i e pensat un munt. El blog jajaja, wai esta xulo m'agradat!! i tot i kt donu la tabarra amb la cocacola, d tant en tant esta d conya beure'n.


Tatimu ***


Mir

Anònim ha dit...

Gràcies Lorien...M'encanta quan em dediques els videos d'amor...Algun dia d'aquests també ho fare jo puçeta ^___^

Anònim ha dit...

guapooo!!!!

m'ha costat trobar un raconet per mirar els videos pero al final aki estik ehh!

ja els havia vist tots, els argentins al zapping per axo..

m'han fikat els els de gallina el dels aplaudiments i el de mayumaná...es que son la ostia!! buabua m'enrecordo ke kuan sortia akell anunci a la tv em fikava a la taula corrents per a vere ke pillava...i em va acabar surtint pero sense acrobacieesss!!!jeje





kukuxumusu*